Volgers

zaterdag 20 februari 2016

Weer veel te lang geleden….

Ik beloof mezelf elke keer weer plechtig dat ik wat meer ga bloggen, maar het komt er zelden van dat ik deze belofte ook kan inlossen. Hebben jullie dat ook?

Hierbij een update met al (bijna al) de gehaakte werkjes van het afgelopen jaar.

Jullie hebben er alvast wel van gehoord:  pixeldekens. Het werd zo'n hype dat ik besloot om er ook aan mee te doen. En dit is het resultaat: 

Eentje voor de dochter haar verjaardag Die is een hevige dokter Who fan, voor haar haakte ik de Tardis, in een C2C stitch.



En voor mijn vriendin haar verjaardag, ze zag het niet zitten om er zelf eentje te maken.


Willen jullie ook graag zo'n deken maken dan verwijs ik je graag door naar deze FB-pagina daar staan ze voor je klaar om je te helpen met raad en daad: https://www.facebook.com/groups/212762772253882/


Voor de Corner to corner stitch is er een Nederlandstalig Youtube filmpje, dat vind je hier:


En om een beetje sfeer thuis te creëren, bij deze koude donkere dagen. Tada…:
 theelichtjes.
Gerecycleerde chocopotten in een mooi gehaakt jasje. Het moet niet altijd duur zijn!!




Hiervoor gebruikte ik het patroon van Zussen & Zo:



Omdat het het afgelopen jaar maar niet wilden sneeuwen, haakte ik maar zelf een sneeuwman. Zeg nu eerlijk zou je voor dit exemplaar niet smelten, ik alvast wel.


Op de facebookgroep van Haken en haakpatronen vind je dit patroon: 

zo ik ben weer bijgewerkt. Nog veel haakplezier dit weekend
groetjes cindy

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve sneeuwpop, die heeft vast een heel warm hart! ♥
    De dekens zijn beiden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Angelique !!! Ja die sneeuwpop doet het helemaal !

      Verwijderen