Volgers

donderdag 10 april 2014

Zoveel machinenaalden.....

Soms zit ik dagenlang achter mijn naaimachine, maar af en toe zitten er een paar weken tussen en dan weet ik niet altijd meer wat het laatste werkje is geweest en welke stof. En dan weet ik ook niet welke naald er in de machine steekt. En elke keer de naald weggooien is een beetje teveel van het goede!!!

Daarom kwam ik op dit ideetje:





Ik denk dat hier niet veel uitleg bij nodig is. Geef het doosje van je naalden  ook een stipje van de nagellak, want is het de laatste naald in het doosje..... Alé jullie snappen het wel hé


grt cindy

2 opmerkingen:

  1. Heel slim!
    En als de nagellak van de naald is gesleten door het in en uit de machine halen, is de punt ook wel versleten en een nieuwe naald op zijn plaats ;-)

    BeantwoordenVerwijderen